ח"כ אשר: "גדולי ישראל יחליטו על ההתייחסות כלפי ליברמן בעתיד"

אסתי פלד No Comments on ח"כ אשר: "גדולי ישראל יחליטו על ההתייחסות כלפי ליברמן בעתיד"

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יעקב אשר בריאיון מורחב לתוכנית 'פילפוליטיקה' | על הפשרה בחוק הגיוס והקווים האדומים. המו"מ מול ליברמן. הלקח של הציבור החרדי מפיזור הכנסת. והאם יגיעו מאוחדים הסיעות החרדיות גם הפעם לבחירות

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יעקב אשר (דגל התורה) התראיין לתוכנית 'פילפוליטיקה' בהגשת הפרשנים הפוליטיים יעקב ריבלין ואבי בלום לאחר פיזור הכנסת וההליכה לבחירות, בריאיון פרס אשר את תהליך המשא ומתן וה'פשרות' בחוק הגיוס שהסכימו לאור המו"מ הקשוח מול ליברמן, והאם יגיעו שוב מאוחדים לבחירות.

 לא ירדנו מהקווים האדומים מצהיר אשר בנוגע לחוק הגיוס: "מתווה חוק הגיוס שהוסכם עלינו בהכוונת גדו"י בימים האחרונים, היה טוב וסביר לחלוטין, הקווים האדומים שמהם לא ירדנו לא נרד מהם גם בהמשך, הרווחנו גם שכל המפלגות כעת יודעות מה הגבולות שלנו ואת דעתנו הברורה".

ידענו מראש שליברמן רוצה את הראש של נתניהו: "לאורך כל השבועיים האחרונים היה ברור שליברמן הולך 'על הראש' של ביבי בלי שום אידיאולוגיה, רה"מ העלה את החשש הזה בתחילת המו"מ והתברר שזו לא היתה פראנויה. הליכוד התנהלו עם ליברמן ברכות כדי לא להרגיז אותו ורק הפסידו מזה".

אצל ליברמן אין אישי רק פוליטי: "בשונה מלפיד אצל ליברמן הכל פוליטי ולא אישי אבל הציניות הפוליטית שלו עברה כל גבול, הוא רמס את כבודנו וכבוד רבותינו בזלזול ויהירות, מה שהוא עשה כאב מאד לכל הציבור החרדי ולא ישכח, את ההחלטות לגבי ההתייחסות שלנו כלפי ליברמן בעתיד,יחליטו גדו"י".

הציבור ראה עכשיו כמה הסכנה גדולה: "הפעם לא תהיה בעיה להסביר לציבור כמה המילים 'כל קול קובע' נכונות, ראינו איך על קולות ספורים היינו בסכנה לאבד את המנדט השמיני. גם למדנו שהסכנה לכל הקדוש והיקר לנו יכולה לבא מכל מפלגה גם ידידותית לכאורה, והציבור החרדי יכול לסמוך רק על נציגיו ולא על אף אחד אחר".

לא פסלנו את כל כחול לבן: "אם ב'כחול לבן' יגיעו למסקנות טובות ויחליטו לשנות גישה מול החרדים זה דבר טוב, רק אדם אחד פסלנו שזה לפיד כי הוא חוזר לקיאו ולא יכול אחרת, גם אם הוא יתעטף בטלית ואשתו תפריש חלה הוא לא ישתנה, את יעלון וגנץ או את ציפי לבני מעולם לא פסלנו".

נגיע שוב מאוחדים: "בבחירות הקודמות הגענו אחרי הסכם של אחדות של הסיעות שמרכיבות את יהדות התורה , גם בבחירות הבאות נבוא מאוחדים כדי להביא הישגים לטובת כלל הציבור".



0 תגובות